Infantil

Informació general

La nostra escola inicia el procés educatiu de l’infant amb l’etapa d’Educació Infantil, que està compresa entre els 3 i 6 anys.

En aquests primers anys els infants construeixen nous significats de la realitat que els envolta, enriquint els coneixements adquirits i aplicant-los en noves situacions cada vegada més complexes.

Tenim com a finalitat afavorir el creixement i maduració dels infants en totes les seves dimensions. Pretenem ajudar-los a descobrir i potenciar les seves possibilitats corporals, intel·lectuals, afectives, sensorials, socioculturals i artístiques.

Per assolir aquest objectiu adoptem una metodologia oberta i vivencial que fa possible l’adquisició de coneixements, destreses i habilitats i potencia la relació entre els infants i el seu entorn.

La comunicació propera i constant amb les famílies ens permet treballar plegats per assegurar el desenvolupament de totes aquestes capacitats.

Activitats complementàries

  • Hello!: Introducció a l’anglès amb l’ajuda d’un auxiliar de conversa.
  • Educació emocional: Treball i gestió de les emocions i la interioritat.
  • Racons: Reforç del treball en petits grups i realitzat en anglès.
  • Joc simbòlic: Desenvolupament de situacions reals amb caire lúdic.
  • Acompanyament lector: Experiència entre etapes compartint amb els alumnes d’Educació Primària el gust per la lectura.

Atenció a la diversitat

Mostrem una especial cura en atendre la diversitat dels nens i nenes de la nostra escola. Per aconseguir una educació inclusiva ens basem en l’atenció personalitzada, en el treball cooperatiu i per projectes, en el treball conjunt de dos mestres a la mateixa aula i en el seguiment tutorial. D’aquesta manera volem millorar els aprenentatges, els hàbits, les relacions socio-afectives… També disposem d’un servei d’assessorament psicopedagògic que ajuda i orienta als docents i a les famílies.

A Educació Infantil oferim classes amb dos mestres treballant conjuntament a l’aula en diferents moments (expressió oral, lectoescriptura, psicomotricitat, plàstica, racons i anglès) que ens permeten un seguiment més proper i acurat dels nostres alumnes mitjançant diferents adaptacions metodològiques i/o curriculars.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.Más información

ACEPTAR
Aviso de cookies